ponedjeljak, 20. veljače 2012.

UVODNI POST

Na samom početku red je da se predstavim i ukratko opišem tko sam, što sam, te o čemu ću pisati na ovom blogu. Dakle, moje ime je Davor Rokavec i zanimanje kojim se bavim i kojim se želim baviti do kraja života je kondicijski trening, odnosno zvanje kondicijskog trenera. Osim toga cijeli život sam u rukometu pa sam tako naravno i rukometni trener , ali još uvijek i aktivni igrač. Veliki sam obožavatelj sporta općenito. Volim čitati stručnu literaturu, proučavati istraživanja i stručne članke, a s vremena na vrijeme i sam si dopustim literarnu slobodu da napišem pokoji članak (svi će biti objavljeni na ovom blogu). To bi ukratko bilo to što se moje prezentacije tiče. Sada ono što će biti tema ovog bloga. Kao što ste već i pretpostavili glavna i osnovna tema biti će sportski trening i sve što ga okružuje. Pisat ću ja i o ostalim stvarima iz života, ali misao vodilja uvijek će biti trening, trening i samo trening. Toliko od mene za uvod, nadam se da ćete pronaći pokoju zanimljivu informaciju ili podatak koji će vam možda pomoći ili vas potaknuti na razmišljanje, a možda zauzvrat i ja od vas dobijem pokoju korisnu koja mi pomogne u daljnjem stručnom razvoju.

Nema komentara:

Objavi komentar