ponedjeljak, 2. travnja 2012.

Vježbanje s TRX-om!!!

Ne brinite nije riječ o treningu sa opasnim Tiranosaurom, nego o jednoj prilično zanimljivoj napravici za vježbanje. O čemu je, dakle, riječ?
U novije vrijeme u fitness industriji se pojavljuju kojekakve napravice i revolucionarni izumi
koji su navodno najbolji i čine čuda ukoliko vježbate sa ili na njima. Među poplavom
beskorisnih stvari pojavila se i spravica kojoj je naziv TRX. Sprava koja može i treba naći
svoje mjesto u trenažnim programima jer mislim da to svojim dizajnom i funkcionalnošću
zaslužuje. Lako prenosiv, vrlo jednostavan i primjenjiv u gotovo svim uvjetima, koristan na
putovanjima, TRX pruža brojne mogućnosti za kvalitetno i svrsishodno vježbanje. Na videu
možete pogledati samo neke od vježbi koje se na njemu mogu izvoditi, a varijante i
mogućnosti su neograničene i ovise samo o kreativnosti osobe koja ga koristi.

Jedini problem koji se javlja kod ove zanimljive fitness sprave je njena cijena. Tako se originalni TRX može nabaviti po cijeni od oko vrtoglavih 1000 kuna što je za prosječnu osobu u današnje vrijeme ipak malo previše. Ipak postoji riješenje u vidu jeftinijih kopija koje kvalitetom ne zaostaju toliko za originalom, a cijenom su puno pristupačniji običnim smrtnicima. Kopije se na njuškalu i sličnim oglasnicima mogu pronaći za nekih 400-tinjak kuna što je puno bolja, ali nekima i dalje ne tako pristupačna verzija. 
Tako sam se ja odlučio napraviti svoju kopiju koju možete vidjeti na slikama i moram priznati da sam jako zadovoljan. 
Moj osobni primjerak u uporabi je već više od mjesec dana i funkcionira besprijekorno, a već sam uspio i prodati nekoliko primjeraka sportašima s kojima radim i za sada nema zamjerki. Najbolji dio priče je cijena. 

Dakle, kopija TRX-a koju ručno izrađujem,
prodajem po 200 kuna. Nekakvu pisanu garanciju nemam, ali sam spreman dati
šestomjesečnu usmenu garanciju, što znači da ukoliko se nešto dogodi sa TRX-om u
razdoblju od 6 mjeseci od trenutka kupovine, slobodno mi se javite i zamijenit ćemo dio koji je oštećen ili ćete dobiti novi u slučaju da se oštećenje ne može popraviti. 
Svi zainteresirani možete se javiti na mail: davor.rokavec@gmail.com ili na telefon: 0922398626. TRX možete isprobati prije kupovine.

1 komentar:

  1. Jako zanimljivo, od svih sprava, ja sam vjerna jedino orbitreku , već mi je prešlo u rutinu :)

    OdgovoriIzbriši