srijeda, 27. siječnja 2016.

Pravi vođa: Talant Dušebajev



Koliko često ćete vidjeti da netko prizna pogrešku? Koliko često da sebe označi kao glavnog i isključivog krivca za propust? A ako vam kažem da radi u sportu i da je trener? Pomislit ćete da sam lud jer takve stvari se ne događaju i tako nešto postoji samo u pričama. Pravi lider prepoznaje pogrešku i usudi se biti čovjek te priznati kako je možda donio krivu odluku, a priznavajući sebi i drugima da je pogriješio pristaje i na promjenu. Takav slučaj dogodio se na Europskom rukometnom prvenstvu u Poljskoj, a trener se zove Talant Dušebajev (čovjek koji mi je i prije bio drag, a sad je dodatno porastao u očima). U razgovoru za španjolske novine (Marca), Dušebajev je bez ikakvog suzdržavanja i pod cijenu otkaza priznao kako je krivo pripremio reprezentaciju Mađarske. Najbitnije dijelove razgovora sam preveo, a za one koji znaju Španjolski slobodno pročitajte kompletan razgovor. 

- Učinio sam početničku pogrešku za izbornika jedne reprezentacije pripremajući reprezentaciju potpuno drugačije od onoga kako bi se trebalo pripremati. Pripremao sam ekipu kao da je riječ o klubu gdje mogu raditi 300 dana godišnje. Dan nakon poraza od Rusije, nakon treninga shvatio sam moju pogrešku. Igramo jako loše jer sam ih ja pripremio jako loše, prije svega taktički. – naglasio je Dušebajev koji je prihvatio činjenicu da će propustiti Olimijske igre u Riu, ali već razmišlja o slijedećem cilju, a to je plasman na Svjetsko prvenstvo u Francuskoj 2017.

- Devet mojih igrača debitiralo je na velikom natjecanju, oni su mladi s puno talenta i želje. Ako se ja poboljšam kao trener i učinim njih boljima moći ćemo biti kompetitivni – zaključio je Dušebajev.



Treba li ovome dodatni komentar. Niti slova o sucima, niti jedne riječi o hendikepima igrača ili eventualnom nezalaganju, izdaji i sličnim uobičajenim obrambenim mehanizmima koje treneri vole koristiti. Samo pohvale i spremnost za rad. Svaka čast majstore.

Nema komentara:

Objavi komentar