srijeda, 6. siječnja 2016.

Velike sportske pobjede: Ivan Fernandez Anaya



Početkom prosinca godine koja je upravo istekla (02.12.2015.) u Španjolskoj je održana Kros utrka koju je obilježio jedan interesantan događaj vrijedan pažnje i divljenja. Kenijac Abel Mutai, vlasnik olimpijskog zlata iz Londona, bio je vodeći u utrci, ali se pred sam završetak utrke zabunio za ciljnu ravninu i nekoliko metara ranije počeo se zaustavljati i praktički hodajući slavio pobjedu misleći kako je utrku završio. Ivan Fernandez Anaya koji je kao drugoplasirani dolazio iza njegovih leđa vidio je da se Kenijac prevario, ali unatoč tome nije iskoristio priliku da pobijedi nego je Kenijca praktički odgurao do cilja pustivši ga da utrku završi ispred njega.
 
- Čak i da su mi rekli kako bih pobjedom imao osigurano mjesto u reprezentaciji Španjolske za Europsko prvenstvo, svejedno bih isto postupio. Smatram kako je bolje ovo što sam napravio nego da sam pobijedio. To je po meni jako važno jer obzirom na to kakva je općenito situacija danas, u nogometu, društvu, politici, gdje se čini kako je sve pošteno izgubilo svoju vrijednost, jedna poštena gesta dobro dođe  - zaključio je dvadesetčetverogodišnji Španjolac.   

Svaka čast majstore. Potez vrijedan svake pohvale i maksimalnog respekta.

Nema komentara:

Objavi komentar