petak, 1. lipnja 2018.

OPREZ!! – zanimljivo štivo: ''Redovnik koji je prodao svoj ferrari'' (Robin Sharma)



Uspješni odvjetnik u jednom trenutku shvati kako život nije novac i utrka za novcem, položajima i ispraznim titulama, te se hrabro odluči na radikalan potez i sve to napusti kako bi pronašao svoj mir i živio život onako kako on želi, život koji ga u potpunosti ispunjava, a nije vezan za materijalna dobra. 

Ovo je inače njegova prva knjiga koju je sam iskopirao u 2000 primjeraka i zajedno s mamom u kuhinji svoga doma uvezivao kako bi ju plasirao na tržište, a sada je svjetski bestseller preveden na više od 60 jezika. Riječ je zapravo o svojevrsnoj autobiografiji jer veliki dio sadržaja zaista se i dogodio.
- Ideja za pisanje ove knjige rodila se iz mojih unutarnjih borbi. Postao sam uspješan odvjetnik i ostvario sve ono što od nas društvo traži da bismo bili sretni i ispunjeni, ali ja sam se unatoč tome osjećao prazno i jadno. Stoga sam prionuo na učenje i proučavanje što to uspješne ljude čini uspješnima. Primjenivši sve što sam naučio, transformirao sam svoj život te sam napisao knjigu zato da to dragocjeno znanje podijelim sa svima koji žele mijenjati svoje živote – rekao je Robin Sharma.
Dakle, želite li upijati dragocijeno znanje i mijenjati svoje živote vrijeme je da se uputite u najbližu knjižnicu i za početak potražite ovu knjigu.

Nema komentara:

Objavi komentar